Tento blog slouží jako atlas pro rozlišení motýlů, ptáků, brouků a rostlin. Pokud zde najdete nějaké nesrovnalosti, tak mi to napište do komentářů a já to opravím.Fotografie zde umístěné jsou pouze mé autorské.

23.06.23

Luňák červený

  Každý den slýcháme zvláštní pípání. Na vysokých stromek v jedné zahradě už léta hnízdí luňáci červení a při letu často pípají  zvláště teď, v době kdy učí lovit svá mláďata.

Luňák červený a nad ním rorýs obecný

























10 komentářů:

  1. Jaruško, krásné fotografie a jak je veliký, ve srovnání s vlaštovkou... Hezký víkend, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuji. Měla jsem tam chybu. Není to vlaštovka, ale rorýs.

      Vymazat
  2. Také jsem slyšela u nás takové zvláštní pípání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni všichni dravci tak zvláštně pípají...Jen luňáci jsou opravdu velcí a tady se rozmnožili, protože tu na loukách mají dostatek hrabošů.

      Vymazat
  3. Nádherné! Kdo nikdy nefotil dravé ptáky, nemůže plně docenit. Přeji báječné léto!

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, závidím. :) Taky fotím zvířata - ptáky méně často než třeba plazy a obojživelníky - a luňáka jsem tedy ještě nikdy před objektivem neměl. :D Opravdu krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a přeji dobré světlo a šťastný lov beze zbraní.

      Vymazat
  5. V Poodří se vyskytuje běžně, ale já ho vyfotit nedokážu. Hezké fotky!! Krásný den přeji.

    OdpovědětVymazat
  6. Jaruško, dala sis práci a vznikly povedené fotky, to je ladnost.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.