Tento blog slouží jako atlas pro rozlišení motýlů, ptáků, brouků a rostlin. Pokud zde najdete nějaké nesrovnalosti, tak mi to napište do komentářů a já to opravím.Fotografie zde umístěné jsou pouze mé autorské.

21.06.21

Lejsek šedý

U domu pana Václava Burgera se usídlili lejskové šedí. Jedno hnízdo si udělali v květináči a druhé na parapetu okna. Oba páry se tam postaraly o mláďata. 
Nejsem autorem fotografií, ale mám povolení k jejich zveřejnění.








5 komentářů:

  1. Jaruško, to jsou tak krásné záběry - ptáčci, broučci, motýli...všechno. Prohlížím si to stále dokola !!! Moc Tě zdravím. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuji, ale tyto fotografie nejsou moje. Poslal mi je jeden pán z netu, který ví, že mám přírodu ráda.

      Vymazat
  2. Jaruško to je krásné ...opatruj se

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško děkuji za pana Václava. Fotky pořídil on, já jen přidala na svůj blog.

      Vymazat
  3. Parádní záběry, poděkuj autorovi za milé fotečky ♥ ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.