Tento blog slouží jako atlas pro rozlišení motýlů, ptáků, brouků a rostlin. Pokud zde najdete nějaké nesrovnalosti, tak mi to napište do komentářů a já to opravím.Fotografie zde umístěné jsou pouze mé autorské.

04.07.21

Co se děje v trávě

 Při brzké ranní procházce se nejlépe fotí různé druhy hmyzu i motýlů, ale také ještě bývá rosa a tak nebývá nouze o kapky na květech a listech.



Jetel horský
Okáč poháňkový

Řebříček - fialová varianta
Tři sluníčka
Kovaříci


Slunéčko sedmitečné

Zvonek úzkolistý
Kopretina bílá



Na záhonku před domem






a tyto jsem posbírala někde cestou





10 komentářů:

  1. To jsou zase krásné obrázky!
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  2. Járo, kdybych si měla vybrat ze tvých fotek, co si vytisknu a dám na zeď, měla bych velký problém, líbí se mi všechny.Pravda, ty s kapičkami rosy mají velký půvab. A ty máš dobré oko. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko děkuji. Tvoje pochvala vždy potěší. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  3. Jaruško, opět super fotky, zvonky mám moc ráda ⚛ ღ ♥ prima léto ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, to je podívaná. Nevím, co mám obdivovat dřív - jestli detaily květů, nebo broučky, kapičky rosy...Jedná veliká krása! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.