Tento blog slouží jako atlas pro rozlišení motýlů, ptáků, brouků a rostlin. Pokud zde najdete nějaké nesrovnalosti, tak mi to napište do komentářů a já to opravím.Fotografie zde umístěné jsou pouze mé autorské.

28.07.21

Šidélka a vážky

  Při mých toulkách přírodou fotím ráda nejen motýly, ale i vážky. Pár se mi jich podařilo v posledních dnech nafotit. Je jich hodně druhů a některé z nich znám, ale u některých už si jejich přesné názvy nepamatuji.

Klínatka rohatá. Můžeme ji najít poblíž stojatých vod a bažin.

Vážka červená ja častým obyvatelem  travních porostů u břehů rybníku Šidélko páskované také najdeme na březích rybníků.

Toto šidélko neumím přesně pojmenovat,
ale nafotila jsem ji na kopřivě kousek od vody.

Motýlice obecná. Najdeme nad vodními toky pomalu plynoucími, ale poblíž řek a potoků.

14 komentářů:

  1. Jaruško, moc hezké záběry. Máš výtvarné oko a cit pro detail. Ahoj Lenma
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně nafocené vážky, jsou to ladné modelky👍🏻

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Jenže ony nepostojí, jen přelétají a já za nimi....

      Vymazat
  3. moooc krásné******************************

    OdpovědětVymazat
  4. To chce trpělivost nafotit vážky. Moc hezky jsi je zachytila. Já obdivuji ostrost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano. Ony jsou pořád v pohybu. Děkuji za komentář

      Vymazat
  5. Jaruško, ty prostě umíš. Nádherná přehlídka.

    OdpovědětVymazat
  6. Jako na letišti, ale kdo to tady řídí? Krása veliká. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.