Tento blog slouží jako atlas pro rozlišení motýlů, ptáků, brouků a rostlin. Pokud zde najdete nějaké nesrovnalosti, tak mi to napište do komentářů a já to opravím.Fotografie zde umístěné jsou pouze mé autorské.

12.09.21

Vážka

 U rybníka spala vážka a měla mokrá křídla...











 

10 komentářů:

  1. Jaruško, to je taková krása ! Ta křídla jsou jak ze skla, nebo z krajky... Něžné, jemné. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jan Šulinn klikajíc tam... a sem
    prohlíží hmyza si za hmyzem !
    Vážky si zvětšuje libovolně ....

    Jak rád by je snědl .... mimovolně !

    Však kterak tu ukojit laskominy ??

    Marně se mužovi sbíhají sliny !!!

    OdpovědětVymazat
  3. Fredy Kruger

    " Kterak se na webu všecko tam děje ? "
    neví ! .... muž upad´ do beznaděje !
    řka :

    " Tučné vážky, by bylo mi třeba !"
    a rozčilen vypliv z úst suchého chleba !

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško ta je překrásná.Hezky nafocená...💙😄☀️

    OdpovědětVymazat
  5. Mám dojem, že jsem tyhle fotky už komentovala, ale asi neodeslala koment. Jsem z nich úplně pav. Jako nádherné šperky. Ty prostě umíš.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.