Tento blog slouží jako atlas pro rozlišení motýlů, ptáků, brouků a rostlin. Pokud zde najdete nějaké nesrovnalosti, tak mi to napište do komentářů a já to opravím.Fotografie zde umístěné jsou pouze mé autorské.

13.06.22

Bělokřídlec luční

Siona lineata







 

9 komentářů:

  1. Vypadá jako z papíru Jaruško.Krásný.Zdá se mi že nám na zahradě lítá mmálo motýlkū.. Hezký den.💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško letos je jich nějak min
      Ještě jsem neviděla perleťovce, některé okáče ani babočky.

      Vymazat
  2. Super. Většinou se tihle motýlci jen mihnou a vyfotit je je problém. Tobě se to povede snad vždycky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky! A zajímavý motýl.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško moc děkuji. Tohoto motýla jsem tady viděla v louce poprvé. Musela jsem hledat, o jaký druh se vlastně jedná, protože na běláska má jinou stavbu těla i křídel.

      Vymazat
  4. Letos je více hmyzu, u motýlů to ale moc nepozoruji. Jsou u nás perleťovci, méně babočky - bodlákové, paví oka, admirálové, objevili se více modrásci, to je fajn, okáči, hlavně bojínkový, byli na začátku léta.....celkově je to ale bída....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, ono záleží jak teplé a vlhké je léto. Děkuji a přeji hezké dny.

      Vymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.