Tento blog slouží jako atlas pro rozlišení motýlů, ptáků, brouků a rostlin. Pokud zde najdete nějaké nesrovnalosti, tak mi to napište do komentářů a já to opravím.Fotografie zde umístěné jsou pouze mé autorské.

08.02.24

Únor 2024

 Měsíc únor je letos zatím více beze sněhu, ale obloha je stále zatažená a buď mrholí, prší a dnes ráno nám i nasněžilo. Tak se dostanu ven jen nakoupit a jinak sedím u háčkování nebo pozoruji ptáčky z okna bytu a občas fotím...

Středa odpoledne 
Čtvrtek ráno

Ke krmítku přilétají hýlové

Nejvíc tu máme sýkorek modřinek
Mezi větvemi odpočívaly hrdličky zahradní.
Sýkora uhelníček je také pravidelným hostem
Po několika dnech se dnes zase ukázala sýkora parukářka.



Rovněž jsou častými hosty sýkory koňadry. tady asi něco hrozí,
 protože na chvíli všichni ptáčci zmizeli... 
... aby se za chvíli zase u krmítek objevili.
Posílit se přiletěl i strakapoud velký


Největší nepořádek u krmítek vždy udělá kos černý
Už se tu objevili i dva čížkové lesní, ale tentokrát se mi je nepodařilo vyfotit. 


33 komentářů:

  1. Jaruško Tvoje fotografie ptáčků jsou tak hezké, radost pohledět ! Zdraví Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. U nás také trochu večer napadlo ale už není.Má krásnou podívanou z okna Jaruško,dobrou noc...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško i u nás sníh roztál. Jen to sluníčko pořád chybí. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  3. Jaruško, moc hezké fotografie ptáčků. Dnes ráno jsme se také probudili do sněhu. Nyni prší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti děkuji, také nám sníh rozpustil déšť. Přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  4. Jaruško, tohle divadlo na krmítku je nádhera. Já jsem letos nevyfotila ani jednoho ptáčka. Venku na něj nedosáhne mé oko a na zahradě jsem byla jen jednou. No vlastně jsem fotila z okna černé krkavce. Mám moc ráda tvé fotky veškeré přírody. Hezkou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško moc děkuji. Moc jsi mě potěšila. Já mám před okny bytu stromy ze sousedních zahrad a tak že jen to chce chvíli strpení a můžu ptáčky vyfotit. Jsem schovaná za záclonou a u skla okna jen objektiv a nesmím se moc hýbat...Už mockrát jsem si chtěla koupit stativ a vždy jsem mávla rukou a nechala to být...Přesto by se někdy hodil. Přeji Ti krásné a pohodové dny.

      Vymazat
  5. Tedy u vás je opravdu živo a rozmanitost ptáčků. K nám chodí pouze vrabčáci a sýkorky. Asi je to tím, že máme kočky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani moc děkuji., Ono záleží také na tom, jak je vzdálený les a louky...a to my máme focela blízko.

      Vymazat
  6. Nádherné fotky Járo, jinak opravdu bylo málo sněhu alespoň u nás. Měj se hezky a opatruj se♥

    OdpovědětVymazat
  7. No to je taková nádhera!! Jednak tolik ptáčků a za druhé nádherné fotečky. Jak toho dosáhneš, že tě ptáčci při focení neuletí??? U nás chodí na krmítko akorát sýkorky a vrabčáci. Asi je to tím, že je ruší naše kočičky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, musím na ně číhat za oknem a fotím je velkým objektivem na stromech před okny.děkuji za komentář a přeji ti krásné dny.

      Vymazat
  8. Krásně vyfocení ptáčci. A je to pravda. V únoru nebyl vůbec žádný sníh. A teď v březnu se najednou objevil nějaký poprašek. Sice hned roztál, ale i tak. Jde přece o princip. To počasí se prostě zase dělá co chce. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za komentář. Počasí neporučíme, ale letos toho sněhu opravud moc nebylo.

      Vymazat
  9. Krásně jsi nafotit ptáčky Jaruško, hezkou neděli....

    OdpovědětVymazat
  10. nádherná přehlídka ptáčků, mnohé z nich jsem u nás ani neviděla!!! - Ano, sněhu moc nebylo, letos vydatně prší, mokrý terén mi tak neumožňuje nějaké větší cesty do přírody. Přeji hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Určitě toho ještě hodně nafotíš a na to se tším. Přeji krásné dny a dobré světlo.

      Vymazat
  11. Wow, ti hýlové jsou obzvlášť pěkní. :) Ale parukářky taky... pankáčské sýkorky, jak jim říkám já. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. no jsou krásní a já je moc ráda pozoruji. Přeji krásné dny.

      Vymazat
  12. Una foto espectacular, gracias por compartir. Saludos desde el norte de España.

    OdpovědětVymazat
  13. Jaruško, to je radost vidět tolik ptáčků opravdu pohled na duši♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.