Tento blog slouží jako atlas pro rozlišení motýlů, ptáků, brouků a rostlin. Pokud zde najdete nějaké nesrovnalosti, tak mi to napište do komentářů a já to opravím.Fotografie zde umístěné jsou pouze mé autorské.

26.06.24

Zase trochu pozorování...

 ...v louce. Ráda se toulám ranními loukami, kdy se vše teprve probouzí. 

Svízel přítula

Křižák pruhovaný

Vikev luční



Travařík stepní
Štírovník růžkatý
Třezalka tečkovaná
Svízel lesní
Okáč prosíčkový







Pestřenka





15 komentářů:

  1. Lezarts
    Krásná podívaná!

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško, to je parádní. Také bych se měla někam zatoulat. Ráno sice přijdu na zahradu, je rosa, mám zamáčené boty, dám je sušit a vrhnu se na práci. Chtělo by to líně se vydat tou rosou k lesu jen s foťákem a nic neřešit. Musím se k tomu někdy přesvědčit. Ale takové krásné fotky, jako máš ty, mít nebudu. Jen ten povznášející pocit. měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné fotečky. Ale "přítulu" raději ne. V zahrádce mně dělá jen starosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Také svízel nemusím...ale prý je to léčivka...

      Vymazat
  4. Jaruško zdravim moc hezké fotečky opatruj se vtom vedru hezký víkend ..

    OdpovědětVymazat
  5. Velice hezké fotografie. Musím říci, že se mi zvláště líbí fotka křižáka pruhovaného, jakož i několik snímků okáče prosíčkového.

    OdpovědětVymazat
  6. Jaruško krásné fotografie ! Zdravím, Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.