Tento blog slouží jako atlas pro rozlišení motýlů, ptáků, brouků a rostlin. Pokud zde najdete nějaké nesrovnalosti, tak mi to napište do komentářů a já to opravím.Fotografie zde umístěné jsou pouze mé autorské.

09.06.21

Drvodělka fialová
















 

10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Díky. Já se toho nebojím, pokud si to na mně nesedne.

      Vymazat
  2. V neděli jsem studovala co to mám na Vistárii, také nás navštívila😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji viděla v Děčíně poprvé. Hned jsem zkoumala, co to je za opylovače.

      Vymazat
  3. Moc krásně vyfocené, máš trpělivost ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké, zjistila jsem, že lupiny jsou v některých oblastech považovány za invazivní druhy, které se spíše ničí. Mám s nimi z dávné doby zkušenost, ale ony se poměrně snadno množí. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toto je v zámecké zahradě a tak si to velice dobře hlídají. Pokud se vyskytuje v lukách, tak jen tam, kde je dostatečná vlhkost.

      Vymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.