Tento blog slouží jako atlas pro rozlišení motýlů, ptáků, brouků a rostlin. Pokud zde najdete nějaké nesrovnalosti, tak mi to napište do komentářů a já to opravím.Fotografie zde umístěné jsou pouze mé autorské.

10.06.21

Luční rostliny

 Modré  a fialové květy

Kostival lékařský
Hrachor jarní
Rozrazil rezekvítek ( bouřka)

Chrpa
Se žlutými květy:

Pryskyřník prudký

Tolice dětelová


Lnice květel
Smetanka lékařská ( pampeliška)

S bílými květy:
Ptačinec velkokvětý
Kopretina bílá luční

Jetel plazivý
Snědek chocholičnatý ( Betlémská hvězda)
Hluchavka bílá
Sedmikráska chudobka
Lupina bílá





10 komentářů:

  1. Jaruško, krásné detaily kytiček. Kochám se. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou krásné fotky :) Pohled na luční kvítky potěší.
    Mám takový atlas - hodně tlustou knihu - kde jsou květiny podle barev. Teď už ale hledám pomocí google lens.

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško luční kvítí mám nejraději je to krása..🌼🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné luční kvítí, parádní fota************

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné, výborně nafocené makro, já obdivuji nejen fotky, ale i popisy, jak ty rostliny znáš... ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, Ty se zase úžasně věnuješ historii a máš veliký přehled a to se také cení. Ten umí to a ten zas tohle...zpívá pan Jan Werich...

      Vymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.