Tento blog slouží jako atlas pro rozlišení motýlů, ptáků, brouků a rostlin. Pokud zde najdete nějaké nesrovnalosti, tak mi to napište do komentářů a já to opravím.Fotografie zde umístěné jsou pouze mé autorské.

29.09.21

Babočka bílé C

 







8 komentářů:

  1. Jaruško, křehká krása motýlí... Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Leni moc děkuji. Teď na podzim už motýli moc vidět nejsou, ale tento odpočíval na kraji lesa.

    OdpovědětVymazat
  3. Krása Jaruško ...na zahradě nám ještě motýlci létají,ale moc tam nechodím ,mám problém s kolenama..☀️☀️☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško, my už zahradu nemáme, tak fotím, co vidím při procházkách přírodou. Tato babočka bílé C byla na kraji u lesa.

      Vymazat
  4. Moc krásně vyfocená babočka :)
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško, je nádherná. Já ji letos ani neviděla. Parádní fotky.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkná! Letos jsem na ni také párkrát narazil.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.