Tento blog slouží jako atlas pro rozlišení motýlů, ptáků, brouků a rostlin. Pokud zde najdete nějaké nesrovnalosti, tak mi to napište do komentářů a já to opravím.Fotografie zde umístěné jsou pouze mé autorské.

23.10.21

Ptáci a podzim

 Ptáci  už se stahují do obydlených míst. Zima se blíží.

Vrabec polní. 
Na rozdíl od vrabce domácího má černé tvářičky a je výrazněji vybarvený.

Kos černý - samice nebo letošní mladý sameček.
Vrabec polní


Hrdlička zahradní

Sýkora koňadraSýkora modřinkaBudníček lesní


Brhlík lesní







10 komentářů:

  1. Jaruško, moc hezké fotografie ptáčků. Jsi šikovná. To mě připomnělo, že jsem chtěla koupit nové krmítko. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji Leni. já u mám krmítko na okně a denně jej doplňuji. Přikrmuji ptáčky už od začátku října.

    OdpovědětVymazat
  3. To je krása! Tohle ocení hlavně ten, kdo ty neposedy už fotil.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Ano, někdy to je opravdu o trpělivosti a čekání.

      Vymazat
  4. Jaruško to je krásný pohled na ptáčky.Také mám na balkoně krmítko ale poslední dny se nějak sýkorky ztratily.Ale ony zase přiletí.👻👻👻

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady je ptáčků docela hodně a další už se také přilétají zásobit na zimu.

      Vymazat
  5. Jaruš, nádhera. Já ptáčky slyším, ale nemohou je najít. Jsou ještě hodně maskování listím pro můj zrak. A když je foťák lokalizuje,tak je neumí zaostřit, stále jak na potvoru ostří na okolní větvičky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško já také musím vyhledat vždy určité místo, kde vypozoruji, kam nejčastěji sedávají...a čekám. Fotím na bodové nebo 3D zaostření, protože na plošné mi to také zaostří vždy někam, kam nechci a navíc to fotím na "sériové snímání"(bracketing) nebo na "sport" a pořizuji vždy více snímků najednou a pak vyberu ty nejlepší - ostré. Měj se hezky a opatruj se.

      Vymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.