Tento blog slouží jako atlas pro rozlišení motýlů, ptáků, brouků a rostlin. Pokud zde najdete nějaké nesrovnalosti, tak mi to napište do komentářů a já to opravím.Fotografie zde umístěné jsou pouze mé autorské.

23.01.22

Ptáci více druhé v jedné složce

Mlynařík dlouhoocasý a sýkora modřinka
Mlynařík dlouhoocasý
Králíček obecný
Sýkora koňadra
Čížek lesní

Hýl obecný
Sýkora koňadra

Stehlík obecný











Hýl obecný samec, samička a sýkora modřinka
Stehlík obecný


Sýkora modřinka




Čížek lesní
Sýkora modřinka

Čížek lesní


Hýl obecný samec

Hýl obecný samice
Kos černý - sameček
Brhlík lesní

4 komentáře:

  1. Jaruško, to jsou tak krásní ptáčkové a jejich fotografie !!! Nádhera. U nás byl v krmítku stehlík, jinak k nám lítá málo ptáčků. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nevloudila se malá chybička u posledního popisku?
    Moc hezký katalog opeřenců👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko máš pravdu. měla jsem tam chybu. Zrovna byl na krmítku dlask a šla jsem ho fotit. jen že mi zdrhnul a nestihla jsem ho vyfotit a název mi zůstal v hlavě. Děkuji za upozornění. Opravila jsem to. Měj se moc hezky.

      Vymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.