Tento blog slouží jako atlas pro rozlišení motýlů, ptáků, brouků a rostlin. Pokud zde najdete nějaké nesrovnalosti, tak mi to napište do komentářů a já to opravím.Fotografie zde umístěné jsou pouze mé autorské.

14.01.22

Před okny je veselo.

 Ke krmítku se přistěhovali čížkové lesní. Nejdříve se na krmítku objevil první čížek a po pár dnech jich už přiletělo celé hejno. Po ránu na stromě švitoří a jejich vrzavý zpěv mi připomíná, že mám vyčistit krmítko a doplnit zrní, ovoce i čerstvou vodu, která by přes noc na okně stejně  zamrzla. 

Dole na zemi pak občas sbírá veverka to, co ptáci z krmítka vyhází. Také tu se mi podařilo jeden den vyfotit, i když je to mrška mrštná...

Brhlík lesní

Čížek lesní.


Hýl obecný
Sýkora modřinka


Sýkora uhelníček











Sýkora koňadra











3 komentáře:

  1. Nádherné fotografie nádherných ptáčků ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Evo, to je taková krása. Já bych se od toho okna asi nedokázala vůbec odtrhnout. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný pohled z okna Jaruško...😄😄😄

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.