Tento blog slouží jako atlas pro rozlišení motýlů, ptáků, brouků a rostlin. Pokud zde najdete nějaké nesrovnalosti, tak mi to napište do komentářů a já to opravím.Fotografie zde umístěné jsou pouze mé autorské.

23.01.23

Mlynařík dlouhocasý

 Po delší době jsem před okny opět zahlédla v keřích mlynaříky dlouhoocasé.






12 komentářů:

  1. To je tak elegantní ptáček :) Měj se hezky, Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško. moc děkuji. Mlynaříci jsou jako malinkatí plyšáčci. Nafotit se moc nedají, protože pořád přelétají a poskakují..

      Vymazat
  2. Ten je mooooc krásný! ☺ Mlynaříka jsem ještě nikdy neviděla živě... děkuji za krásné fotky, měj se krásně, Jaruško, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťulko, oni pípají jako andulky a najít je v přírodě je složitější. Musíš vědět, kde se tak přibližně pohybují. Děkuji za komentář a přeji Ti krásný den.

      Vymazat
  3. Jaruško, je to velký fešák ! Měj se hezky, pozdravuju. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle ptáčky vůbec neznám. Je moc krásný, až roztomilý. Máš skvělou pozorovatelnu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško oni se málokdy objeví mezi domy. To už musí být. měla jsem zrovna štěstí. několikrát jsem je viděla u rybníka, ale neměla jsem s sebou větší objektiv a obyčejným se těžko ve stromoví najdou.

      Vymazat
    2. Stejně Jaruško, obdivuji, že ten větší objektiv udržíš v ruce. Tedy myslím udržet obraz v klidu.

      Vymazat
    3. Maruško, zatím to jde. Ruce se mi neklepou....ale co vím...

      Vymazat
  5. Krásný fotečky chystám se na zahradu dosypat slunečnici,aby bylo papáníčko a na jaře zjistim,že mě tam kolem rostou slunečnice výsevem od ptáčků.děkuji jim....krásný víkend...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.