Tento blog slouží jako atlas pro rozlišení motýlů, ptáků, brouků a rostlin. Pokud zde najdete nějaké nesrovnalosti, tak mi to napište do komentářů a já to opravím.Fotografie zde umístěné jsou pouze mé autorské.

18.01.23

Ptáčkové

 18. ledna 2023

Konečně napadl sníh a ptáčkové se znovu objevili u krmítka.

Sýkora modřinka







Sýkora uhelníček




Kos černý - samec

Sýkora koňadra

Kos černý - samice









































12 komentářů:

  1. Jaruško, zdravím. To jsou moc hezké záběry a tolik ptáčků ! U nás teď přestali létat, tak jsem smutná. Přeju hezké dny, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krása Jaruško,ráda pozoruji a poslouchám ptæčky.💙

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško, to jsou nádherné fotografie. A kolik ptáčků... U nás sníh bohužel nenapadl, přestože máme zahradu plnou stromů a během léta moc ráda poslouchám ptačí koncerty, letos se pořád marně ptám, kam všichni ptáčci zmizeli... je tu skoro až děsivě ticho. Snad se mi to jenom zdá... Měj se krásně, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěťulko, u nás je ptáčků hodně, ale je to tím, že mám před okny vysoké stromy... Děkuji a přeji ti krásné dny.

      Vymazat
  4. To je radost pohledět!
    Měj se hezky, zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško ptáčkové jsou úžasní. Já už mám cca 3 roky zahradu bez malých ptáčků. Na vedlejší parcele se postavil nový dům, všechny křoviny jsou pryč, je tráva a ptáčkové, kteří tam bydleli jsou pryč. Dávám do krmítka, ale chodí k nám jen straky, strakapoudi a ti malí nic. Tak jsem se u tebe pokochala. Přeji ti hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivuško, to je škoda. Keře a stromy jsou pro ptáčky vždy lákadlem. Přeji ti krásné dny.

      Vymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.