Tento blog slouží jako atlas pro rozlišení motýlů, ptáků, brouků a rostlin. Pokud zde najdete nějaké nesrovnalosti, tak mi to napište do komentářů a já to opravím.Fotografie zde umístěné jsou pouze mé autorské.

03.03.23

Užovka černá

 Nafoceno 23. února 2023












20 komentářů:

  1. Krásná... a velmi brzy vzhůru ze zimního spánku! ☺ Krásné dny, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěťulko, také nás překvapila,. Proto jsem ji osunula z cesty, kde se asi vyhřívala, raději do příkopu, kde se schovala do listí. Na cestě by ji mohl někdo přejet.

      Vymazat
  2. Krásné fotečky. Ale o setkání bych moc nestála.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užovka není nebezpečná, ale pro mnoho lidí to není příjemné.

      Vymazat
  3. Hady nemusím,ale moc hezké fotky Jaruško.🤩

    OdpovědětVymazat
  4. Vylezla na sluníčko nějak brzy. Fešanda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to brzy, ale zrovna do těch míst svítilo sluníčko a to ji asi probudilo.

      Vymazat
  5. To je pěkný macek. jsi pohotová.

    OdpovědětVymazat
  6. pro mě vypadá strašidelně!!! Ufff!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se sice také vždycky leknu, ale zase je to příroda a tak není problém uklidit takového tvora do bezpečí.

      Vymazat
  7. Pěkné, hlavně první fotka. Ale není to náhodou užovka hladká? Coronellka? Užovka černá (Pantherophis obsoletus) žije v Severní Americe. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.