Tento blog slouží jako atlas pro rozlišení motýlů, ptáků, brouků a rostlin. Pokud zde najdete nějaké nesrovnalosti, tak mi to napište do komentářů a já to opravím.Fotografie zde umístěné jsou pouze mé autorské.

24.04.23

Z přírody

 Na květech se objevují opylovači. Na modřenci se houpal obrovský čmelák 








Jinde se naháněly včeličky.


Také javor mléč má velice zajímavé květenství

Po kmeni dubu šplhal šoupálek dlouhoprstý. Litovala jsem, že nemám s sebou velký objektiv, ale nesním tahat nic těžkého, a tak jsem měla jen klasický...

Tady v dutině stromu, má  zřejmě hnízdo.
Kos černý  vytahoval suché části rostliny na stavbu hnízda.



Květ borůvky kamčatské. Kanadské ještě nekvetou.

8 komentářů:

  1. Jaruško, Tvoje fotografie jsou tak krásné ! Modřence mám moc ráda, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Lezarts

    Je to krása pozorovat probouzení přírody!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko máš pravdu. Děkuji a přeji ti krásné dny.

      Vymazat
  3. Krása Jaruško,moc děkuji za přáníčko k narozeninám .❤️ Hodně mne potěšilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinřiško, přeji Ti krásné jarní dny a děkuji za komentář

      Vymazat
  4. Jaruško, gratuluji, že ses již vydala ven. Moc krásné fotky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.