Tento blog slouží jako atlas pro rozlišení motýlů, ptáků, brouků a rostlin. Pokud zde najdete nějaké nesrovnalosti, tak mi to napište do komentářů a já to opravím.Fotografie zde umístěné jsou pouze mé autorské.

16.05.23

Čmeláci na pampeliškách











 

12 komentářů:

  1. Lezarts

    To je pastva i pro oči😎

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško to je miloučké., krásné ☀️❤️🤩

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško, moc hezké fotografie. Ty holt umíš ! Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, jsi mistr fotograf. Velmi krásné. Já je většinou nestíhám, hodinu nějak rychle. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Járo, to jsou létající medvídkové. Krásné snímky. Jiřina z N.,

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné záběry, ale to chce mít kvalitní foťák, což já nemám, fotím kompaktem. Ale mi stačí. Ty, Jaruš, nafotíš pěkné čmeláky na pampelišce, já ráda fotím v muzeu a také jsem spokojena. Ať se nám daří a jsme zdraví! 👍

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.