Tento blog slouží jako atlas pro rozlišení motýlů, ptáků, brouků a rostlin. Pokud zde najdete nějaké nesrovnalosti, tak mi to napište do komentářů a já to opravím.Fotografie zde umístěné jsou pouze mé autorské.

22.08.23

Žluťásek řešetlákový
Babočka admirál










Babočka kopřivová
















 

5 komentářů:

  1. Jaruško moc hezké motýlí fotografie. Vloni jsem si koupila dva motýlí keře, krásně kvetou a je to paráda, kolik tam létá motýlů a včel. Přeju příjemné dny, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, také mám odsazený motýlí keř u plotu našeho bytového domu. Snad vyroste. Odsadila jsem ho z jednoho ustřiženého kousku a on zakořenil, tak snad poroste.

      Vymazat
  2. Jaruško, motýli se ti povedli, jako ostatně vždy všechny tvé fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. Járo, to je pastva pro oči, motýlí keře jsem dostala od jedné paní poštou z Moravy a bylo jich pět, krásně mi šly a nebýt bagru, který je zničil, mohla jsem mít i ty motýly, časem. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.