Tento blog slouží jako atlas pro rozlišení motýlů, ptáků, brouků a rostlin. Pokud zde najdete nějaké nesrovnalosti, tak mi to napište do komentářů a já to opravím.Fotografie zde umístěné jsou pouze mé autorské.

29.08.23

Náš vzácný host.

 Na parapet okna dávám zbytky od andulek. Jak se pokazilo počasí, tak přilétá stále víc ptáčků a mezi nimi se objevila i sýkora parukářka. 










10 komentářů:

  1. Lezarts
    I u nás se v zimě a na jaře občas ukáže.

    OdpovědětVymazat
  2. To je tedy parádnice - sýkora parukářka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jim říkám královny sýkorek. Je jich málo a málokdy se na ně natrefí. Že nám začnou létat na okno jsem ani nedoufala. Spíše jsem je fotila v lese.

      Vymazat
  3. Krasavice. A jak pěkně pózuje. Děkuje ti sa mňamku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško moc děkuji. Mám pocit, že se už i přestala bát. Dříve jak jsem jen pohnula za záclonou, tak hned uletěla. Teď už ne. Přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  4. Wow, tuhle bych chtěl jednou vyfotit. :) Sýkorky s punkovským hárem. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V přírodě se dají nafotit většinou v lese a jsou hodně plaché a navíc je jich málo. Tato nám přilétá na okno. Ptáčkové tam mají zrní i vodu, která jim v parných dnech v přírodě docela chyběla. Děkuji za komentář a přeji krásné dny.

      Vymazat
  5. To se hned tak nevidí, spolupráce sýkorky parukářky a Járy s fotoaparátem. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.