Tento blog slouží jako atlas pro rozlišení motýlů, ptáků, brouků a rostlin. Pokud zde najdete nějaké nesrovnalosti, tak mi to napište do komentářů a já to opravím.Fotografie zde umístěné jsou pouze mé autorské.

01.12.23

Před okny je veselo.

 Máme docela hodně sněhu, po ránu mrzne a tak se druhy ptáčků na krmítkách střídají. Přibývají další druhy, které  k nám přilétají na krmítka z lesa, kde je vše pod sněhem. Ptáčky ráda pozoruji  přes okno a snažím se jednotlivé druhy nafotit. 

Zde jsou tedy výsledky mého pozorování. Jistě všichni většinu ptáčků  bezpečně poznáte, ale popisky jsem raději přidala.

Strakapoud velký

Sýkora modřinka
Kos černý - sameček
Sýkora koňadra
Brhlík lesníČervenka obecná
Zvonek zelenýOřešník kropenatý

Zvonek zelený
Kos černý
Sýkora uhelníček

Kos černý  - samička


Sojka obecná
Brhlík lesní
Strakapoud velký

Hrdlička zahradní
Sýkora uhelníček
Dlask tlustozobý
Sýkora modřinka

Dlask tlustozobý - samička
Sýkora parukářka


Brhlík lesní
Sýkora uhelníček
Dlask tlustozobý - samaček
Vrabec polní
Hýl obecný - samička
Hýl obecný - sameček
Brhlík lesní
Stále ještě čekám, jestli se objeví stehlíci obecní, mlynaříci dlouhoocasí...
Přeji vám krásný zimní čas.

18 komentářů:

  1. Jaruško to je krása, tolik ptáčků ! A díky za popisky, k nám tolik druhů nelétá, nejvíc sýkorky. Měj hezký víkend, Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná přehlídka. Jaruško, na ty ptáčky se tak krásně kouká.

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu všichni tito ptáčkové chodí k vám na krmítko??? To je k neuvěření....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani , ano. Mám před okny vysoké stromy a ptáčci tam i hnízdí. Vše je focené z oken obývacího pokoje.

      Vymazat
  4. Krásné fotky. Mě se nikdy žádného ptáčka vyfotit nepodařilo. Vždycky se vyplaší.
    Jinak k nám létají hlavně sýkorky a vrabci. Občas nějaký ten brhlík nebo dlask. Červenky třeba vůbec. Zato ale občas přiletí hrdličky. To jsou ptáci o velikosti holuba, takže toho hodně sežerou. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Já mám před okny staré stromy a tak mám výhodu, že je můžu klidně fotit, jen musímčekat a nehýbat záclonou, jinak uletí.

      Vymazat
  5. To je velká krása! A přiznávám - za popisky jsem vděčná :)
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je krása. Nádherně zachyceno ❤️

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře i návštěvu blogu.